It's not only changing "mag" or your tire that do the job. Ongoing distortion or your locked wheel will continue to damage, tire, wheel, brake are essentially the first sign. It's not not only an average in rolling at breakneck speed , your club car will not tell you you think when its old ; it's up to you to go on the wise choice to let an expert repair your car, so police as a proof of you intention. Now you are leaving for Gaspesie and you made it all by yourself. It's near a liberal amendment or the poor rolling with rich thing with grace to let it end but not over the "Galerie de la Capitale" every police officer in right will arrest such around and will discuss about your things you do all by yourself.
C'est pas en changeant tes "Mag" que ça va faire la job. Le tout se distorde ainsi que ça frotte sur les pneus, tes freins. Pis la belle tite job the frein sera à expliquer à un officier en loi lorsque tu passera les Galeries de la capitale. C'est toi qui roule en tombeau roulant le char de luxe qui est mis en inspection depuis ça première saisie. Qui dit saisie, dit amendement libéral et dit aussi que tu auras à jaaser avec de l'argent que tu économise en réparant ça toi même, sans passé par les validations d'expert ou réparateur qui avertis à ton dossier saisie par le club de char à des fin de validations de la fin de l'entente de club de char.
Bonne vacances.